lauantai 17. marraskuuta 2012

Laiska lauantai


Päivä ennen Tampereen käsityömessuja. Päätin kerrankin olla v i i s a s ja kaivaa esille vanhat lankavarastot, jotta ei kävisi niin, että ostan sellaisia asioita, joita minulla on ennestäänkin paljon.

Viime messuilta ostin paperinarua, metallilankaa ja kukkakehikon tehdäkseni 40 kukkaa jouluvalosarjaan. Olen tehnyt muutaman kukan. Ostin myös tunisialaisen virkkuukoukun. Sillä olen sentään saanut aikaiseksi kahdet kintaat. Taisin ostaa myös lankaa, mutta sitä en muista että mitä ja kuinka paljon ja olenko käyttänyt :D Niin joo, ja ostinhan myös heijastinlankaa, mutta en ole vielä virkannut siitä niitä heijastimia, niinkuin oli tarkoitus.


Siispä syvennyn tänään päättelemään näitä päättelemättömiä töitä. Olen katsellut telkkarista Vain elämää-ohjelmaa ja voin kyllä samaistua Eriniin siinä, että minullakin jäävät käsityöt monesti hiukan kesken ja päättelemättä. Siksipä minulla on mahdollisuus saada joululahjaksi vaikka kuinka monet sukat tai lapaset laatikostani jos vain päättelisin ne tai tekisin niihin puuttuvat peukalot, kärjet tai pienet korjaukset, kuten näissä punaisissa sukissa, jotka ovat kummitätini joululahjaksi olleet menossa pari vuotta. Kärkikavennuksista tuli erilaiset, mutta enpä viitsinyt purkaa samantien ja nyt ne oottelee korjaajaa ;)




Ei kommentteja: