torstai 3. maaliskuuta 2011

Blogista linkkiin ja linkistä seuraavaan...

Selailin tänään vaihteeksi Finnish Knit Blogs-listaa, kun telkun töllöttämisellä ja neulomisellakin on rajansa.
Ihania, uusia blogeja sieltä löytyi :) Suosittelen lämmöllä tällaista selailua aika ajoin. Vaikka tunnithan siinä hurahtaa ja menee ihan sekaisin kaikkien linkkien seurailusta, niin ettei meinaa enää alkulähteille löytää.
Löysin esimerkiksi vinkin Tallinnassa sijaitsevasta lankatukusta ja ihanan Noro Silk Gardenista neulotun tunikan (laskeskelin jo lankakerien menekin ja katsoin netistä hinnankin, tulis liian kallis, melkeen 100€ - mut ihana se oli!!!) Lisäksi löytyi ihana Pikkujekku-blogi, jossa oli fantastisia aplikointeja. Mä aina haaveilen opettelevani ompelemaan, mutta mulla on äidin vanha singer, jossa ei ole mitään uusia hienoja jousto-ompeleita trikoota varten ja siten se on sitten jäänyt verhoihin ja kasseihin ja tyynynpäällisiin tää mun ompelu-ura :) Mutta ihana on ihailla muiden osaamista. Jos saan ylimääräistä rahaa jostain joskus, niin oishan sellanen uus ompelukone aika kiva!
Toinen Drops-sukka on edennyt kantapäähän, saas nähdä josko sitä muutaman rivin vielä tänään edistäisi Idolsia, Beckiä ja muuta seuratessa :) Tai Rajatonta kuunnellessa.

1 kommentti:

Nappikujan Anni kirjoitti...

Hih, mulla on juurikin finnish knit blogsin selailu menossa, listaa olen tänään selaillut aakkosjärjestyksessä ja tähän asti oon siis päässy :D Hienoja juttuja olen tästä blogista bongaillut, jatkankin nyt blogiisi tutustumista!